Mis on õpileping?

Õpileping on õppija ja juhendaja vaheline “leping”, mis defineerib kuidas ja mida õpitakse ning kuidas õpitut hinnatakse. Õpileping koosneb viiest osast:

Teema – Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?

Eesmärgid – Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?

Strateegiad – Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?

Vahendid/ressursid – Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?

Hindamine – Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?

Kursuse lõpus kirjutatakse õpilepingu põhjal refleksioon.

Refleksioon – Mis minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida ma peaksin järgmisena tegema?

About Linda Sillat

Koolieelse lasteasutuse õpetaja ja haridustehnoloog, rakenduskõrgharidus 2012-2015 Haridustehnoloogia, MSc 2015-2017 Infoühiskonna tehnoloogiad, PhD 2017 - .... Research interest include - digital competences, virtual learning environments, technology enhanced learning.
Rubriigid: Määratlemata. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

32 Responses to Mis on õpileping?

  1. Pingback: Esimene ülesanne-õpileping | enelivali

  2. Pingback: Esimene ülesanne – õpileping | siretkiisla

  3. Pingback: Esimene ülesanne – õpileping – ksaare

  4. Pingback: Esimene ülesanne – õpileping – tagekosk

  5. Pingback: Esimene ülesanne- õpileping – verlinriin

  6. Pingback: Esimene ülesanne – õpileping – maarjaliisblog

  7. Pingback: Esimene ülesanne: õpileping | hannagret

  8. Pingback: Esimene ülesanne – õpileping – viiksaar

  9. Pingback: esimene ülesanne-õpilepping | angelikaplina

  10. Pingback: I ülesanne- õpileping – Kaidi Tedre

  11. Pingback: Esimene ülesanne — annafaizrahmanova

  12. Pingback: Õpileping | liisbetk

  13. Pingback: Esimene ülesanne – õpileping | No Jams

  14. Pingback: I ülesanne-õpileping – Laura Nõu

  15. Pingback: Esimene — preschool2016blog

  16. Pingback: Esimene ülesanne – õpileping – Iti-Triin Kõll

  17. Pingback: Esimene ülesanne – õpileping | Eva-keitlin Koitmäe

  18. Pingback: Esimene kodutöö — annafaizrahmanova

  19. Pingback: Õpileping | meriline

  20. Pingback: Esimene ülesannne – oliverkorre

  21. Pingback: Esimene ülesanne-õpileping – kellyrebane

  22. Pingback: Õpileping – agresaalitsblog

  23. Pingback: Esimene ülesanne – õpileping | Gerda Ruberg

  24. Pingback: Kodutöö nr. 1 | juliaprotlu

  25. oliverkorre ütles:

    18.Veebruar.2016, esimene ülesannne-õpileping – Oliver Kõrre

    Meeldib

  26. Pingback: Õpileping – skaldma

  27. Pingback: Õpileping | HT lasteasutuses

  28. Pingback: Esimene ülesanne –õpileping – meritklettenberg

  29. Pingback: Õpilepingu tagasiside – ksaare

  30. Pingback: ÕPILEPING | gsaaroja

  31. Pingback: Õpilepingu reflektsioon | Laura Nõu

  32. Pingback: Reflektsioon – Kaidi Tedre

Lisa kommentaar